In deze webinar leer je onder andere:
In deze aflevering van De toekomst van B2B Marketing spreken Joël van Vugt en Michiel Scheepens over hoe automatisering en datakwaliteit hand in hand gaan. Ze nemen je mee in de wereld van no-code tools, slimme koppelingen en hoe je met behulp van betrouwbare bedrijfsdata je marketing- en salesprocessen kunt optimaliseren.
Centraal staat de nieuwe Dun & Bradstreet-connector voor Zapier. Met deze tool kunnen bedrijven automatisch bedrijfsinformatie ophalen en verwerken in hun bestaande CRM- of marketingplatforms, zoals Salesforce, MS Dynamics en HubSpot.
Tijdens de aflevering pakken we letterlijk de laptop erbij: we bouwen live meerdere automatiseringen en laten concrete scenario’s zien die je eenvoudig kunt toepassen in je eigen organisatie. Geen droge praat, maar echte praktijk.
Voor iedereen die serieus aan de slag wil met datagedreven marketing en sales, biedt deze aflevering concrete inzichten en direct toepasbare voorbeelden.
Voor wie is deze aflevering?
Deze aflevering is interessant voor B2B-marketing- en salesprofessionals die werken met CRM- en automationtools en affiniteit hebben met data en technologie. Zowel voor MKB als enterprise organisaties. Of je nu marketeer, salesmanager of automation specialist bent: deze aflevering inspireert en activeert.
Altares Dun & Bradstreet
Otto Reuchlinweg 1094
3072 MD Rotterdam